ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

غم این دل بواتت خورد ناچار...

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ
سطور زیر حاصل غم دلی است مرکب با  تنها غزل سروده مثلثِ حافظ.
راقم سطور حین سیاه کردن دفترش به نوای زیر دل سپرده بود. از دستش ندهیذ.

+

سبت سلمی بصدغیها فؤادی
قلبم اسیرت شد. همان روز، یادت هست؟
اما من یادم نیست.
یادم نیست کی بود و کجا؟
فقط یادم هست اسیرت شدم.
شاید در ازل...

نگارا بر من بی‌دل ببخشای

و واصلنی علی رغم الاعادی

دست های کریمت را باز کرده ای

و به سائلان می بخشی

اما من که سائل نبودم

اصلا من هیچ نبودم

اما می شود از کرم ببخشید بر منِ هیچ


تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

                 و واصلنی...


حبیبا در غم سودای عشقت

توکلنا علی رب العباد

...


امن انکرتنی عن عشق سلمی

تز اول آن روی نهکو بوادی

تا  "طریق یا حسین" را پیاده نروی نمی دانی...



                      غم این دل بواتت خورد ناچار





غم های دل  (۱)

  • ظریفه راثی
  • التماس دعا خواهر گلم( شما خواهرید اینقدر با همحرف میزنید خخخخخخ)
    پاسخ:
    lمحتاجیم به دعا خواهرجونی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی