ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

هویت

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ
سه سال پیش در وبلاگش نظر گذاشتم 
نوشتم که گم شده ام
الان در وبلاگ خودم می نویسم 
می نویسم که گم شده ام
می نویسم خودم را گم کرده 

ظاهرش که می روم آگاهی دنبال لپ تاپ
اما من می رفتم دنبال خودم
خودی که جایش گذاشتم

-------------------------------

این روزها بیشتر به خودم فکر می کنم
امیدوارم دوباره پیدایش کنم
یا به قول سرهنگ آگاهی کشفش کنم...

-------------------------------

تکمله: خدایا مرا به خودم برسان 
  • ۹۲/۱۱/۱۷
  • ف قاف

غم های دل  (۱)

سلام

من یه زمانی فک میکردم خودمو یافتم تازه فهمیدم نچچچچچچچچچچ
منم دنبالشم
پاسخ:
اما من مطمئنم تو خودت رو پیدا کردی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی