ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

[عنوان ندارد]

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴ ب.ظ
حال خوشی داشتم

یکسره یکشب نفسی داشتم

اشکی از دیده دل می رسید

آهی از سوز جگر می رسید


روزگاری آرزویی داشتم

بال و پر , شوق وصالی داشتم

روزگاری چشمه جوشانی از دل می رسید

یکسره یکدم نفس ها داشتم

روزگاری با یاد او سحر ها داشتم

دل پر از سودای پرواز این چنین ها داشتم

روزگاری حرف هایم ساده بود

روزگاری چشم بینا داشتم

روزگاری نماز بی ریایی داشتم

از برای قرآن عمل ها داشتم




پی نوشت اول : روزی دلم گرفت , این ها نوشته شدند.

پی نوشت دوم : ضعیف است , به بزرگواری خودتان ببخشایید.

  • ۹۱/۰۸/۱۱
  • ف قاف

دلِ

غم های دل  (۵)

خانم ریاضیدان شاعر خواندمتان زیبا بود... با وصف هایی زیبایی که در شعر داشتید در شعر نو مینوانستید موفق تر عمل کنید در مورد بیت ها باید روی لغات بیشتری کار کنید به عنوان مثال : ...روزگاری تا سحر اندیشه پرواز بود ..دل پر از سودای پرواز این چنین ها داشتم ( که داشتم مجددا در مصرع اول بیت تکرار و از وزن شعر کاسته نشود) ... تا بعد
پاسخ:
و بعید می دانم که شاعر بشوم
سلام شاعر به قول شاعری دیگر(در جواب کامنتتون)
مثل پیوند غرب با شرق است
شاعری که مهندس برق است
البته شما که... نه هیچی
بعله از همیه جاها شروع میشه از همین دل گرفتن ها و دلتنگی ها وهیچ دارو و مسکنی مانند نوشتن برای دل گرفته خوب نیست
آفرین شاعر
باز هم منتظرم تا بنویسید
پاسخ:
شاعران همیشه باید سپاسگذار حق تعالی باشند که چنین طبعی دارند و به قول خواجه حافظ مه گفت: "طبع چون آب و غزلهای روان ما را بس"
خوشحالمت
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم!شرمنوه کردین!
درود بر تو
احسنت ... حس زیبای تو رو تحسین میکنم...
این حس خوبت حال ادمی مثل منو خوب میکنه خوشحالم که دوست پاکی مثل تو دارم من که دلم پراز سیاهی شده و امید به بخشش خدا دارم التماس دعا...
پاسخ:
خیلی خیلی محتاجم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی