ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

شکر شِکر

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ب.ظ
خداوند همیشه با خوبی هایش به ما می آموزد:

 هرکس به شما بد کرد به او خوبی کنید...


پ.ن.:نمی دانم چرا خداوند این قدر خوب و مهربان است!کسی می داند؟

  • ۹۱/۰۶/۰۶
  • ف قاف

بک الدخیل یا عشق

غم های دل  (۹)

خیرک الینا نازل و شرنا الیک صاعد...
.
.
.
در مورد جمله ی دومت حرف دارم ولی.
یه نگاه بنداز به معنای دعای "مکارم الاخلاق" از زیبایی این دعا واقعا به عجز در میای!
در مورد دفاع شخصی هم مطلب داره!
پاسخ:
ممنون از راهنمایی!!!
خوب و مهربان است .
دوست خوب من اومدم که فقط بگم:
سلام.سلامت باشی.خیر پیش.
پاسخ:
لطف داری دوست گلم!
چه خوب بود ما هم یه کوچولو اونجوری میشدیم
سلام.
قشنگه.
موفق باشید
سلام شاعر نباس به ما خبر بدی برای آپ کردنتون بیام بخونیم لذت ببریم
حالا ما نبودیم شما که بودید
پاسخ:
از اینکه سر می زنید خیلی خیلی ممنونم...
سلام شاعر من می دونم چرا اینقدر مهربونه اخه خداست غیر از ما کسی رو نداره به ما خوبی نکنه به کی خوبی کنه؟
حضرت عیسی به خدا در سوره مائده دوتا آیه مونده به آخر می گه اگر عذابشون کنی بنده های خودتن اگر هم ببخشی که...آخه تو عزیز و حکیم هستی
تو کجایی ؟ شاعر
پاسخ:
کمی زیاد(!) گرفتار بودم ....
سلام
یک شبی مجنون نمازش را شکست، بی وضو در کوچه لیلا نشست،‌گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟ بر صلیب عشق دارم کرده ای؟ مرد این بازیچه دیگر نیستم، این تو و لیلای تو من نیستم،‌گفت ای دیوانه لیلایت منم، در رگت پیدا و پنهانت منم،‌سالها با جور لیلا ساختی .. من کنارت بودم و نشناختی
اینم تقدیم به دوست خیلی عزیزم ریاضی دان شاعر
پاسخ:
چه قدر قشنگ و زیبا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی