ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

ف قاف

تشنه وصل وی ام آتش دل کارم ساخت

روح مچاله

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۳ ق.ظ
مواد لازم : اتوی خداوند

              کمی هم اشک


اشک هایت را  روی روح مچاله شده بریز اتوی خداوند خود کارش را می کند...

  • ۹۱/۰۵/۱۶
  • ف قاف

بک الدخیل یا عشق

غم های دل  (۸)

  • رهگذری تنها
  • کاش زودتر این اتوی خدا کارش رو شروع کنه...
    این روح
    خسته است از مچاله بودن...!

    سلام عزیز
    چقدر وبلاگت رو دوست داشتم
    ممنون از ارامشی که توی وبلاگت هست...
    لحظه هات همه خدایی
    و
    رویایی
    یا حق
    سلام.
    در این ماه عزیز از شما دوست عزیزم التماس دعا دارم.
    از طرف کسی که واقعا" به دعا محتاجه
  • رهگذری تنها
  • این حرفهای ناگفتنی گاهی خفه میکنند
    دلم را...
    تا کی باید گوشه ی دلم بمانند
    شاید روزی واژه ها دوباره با من آشتی کنن؟

    سلام
    و
    ممنونم از حضور گرمت دوست من..
    شاد باشی
    و
    پایدار
    یا حق
    سلام شاعرانگیتان هم چیزی کم ندارد
    شعرآگین باشید
    پاسخ:
    هم چنین شما...
    سلام و احسنت
    قشنگ بود.
    پاسخ:
    لطف دارید...
    chashm
    پاسخ:
    چشمت بی بلا عزیز...
    سلام حرفی برای گفتن داریما حال داشتید در خدمتیم
  • دوست علوم کامپیوتریت
  • خسته شدم از بس مچاله بودم.
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی